Κύμινα: 2391041563 - Σίνδος: 2310796964 - Άδενδρο 2391031985

Διαχείριση Κρίσεων στην Εκπαίδευση/Διαχείριση Σχολικής Συμπεριφοράς


Τα Κ.Δ.Β.Μ. Νίκη Π. Καραθανάση, πιστοποιημένα από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. με κωδ. αδείας 2101150, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό οργανισμό CE.A.R.S (Center of Academic Research and Studies) διοργανώνουν σεμινάριο στην διαχείριση των κρίσεων στο σχολείο και την σχολική συμπεριφορά.

Η εκπαιδευτική κοινότητα και όσοι εμπλέκονται σε αυτήν (εκπαιδευτικοί, μαθητές, διευθυντές κ.α) καθημερινά αντιμετωπίζουν διάφορες προκλήσεις στο εργασιακό κομμάτι. Οι εκπαιδευτικοί έχουν ένα πρόσθετο καθήκον, αυτό της διασφάλισης ενός εποικοδομητικού μαθησιακού περιβάλλοντος, ώστε να προκύπτει ένα παραγωγικό αποτέλεσμα τόσο από την πλευρά τους όσο και από την πλευρά των μαθητών.

Τι συμβαίνει όμως, όταν αυτοί που βρίσκονται υπό την καθοδήγηση ενός εκπαιδευτικού, γίνονται επιθετικοί ή παρακωλύουν με οποιονδήποτε τρόπο την εκπαιδευτική διαδικασία; Είναι δύσκολο να προβλέψουμε με σιγουριά πώς θα αντιδρούσαμε σε μία κρίσιμη περίσταση, σε μία απείθαρχη συμπεριφορά που βρίσκεται έξω από τα όρια του κοινωνικά επιτρεπτού. Είναι ακόμα πιο δύσκολη η αποκατάσταση της ισορροπίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και η επίτευξη ομαλότητας στις διαπροσωπικές σχέσεις των ενδιαφερόμενων.

Το πρόγραμμα:

  • εξετάζει αρχικά τι σημαίνει απειθαρχία στα πλαίσια ενός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος και ποιες είναι οι μορφές εκδήλωσής της. Τι μπορεί να κρύβεται πίσω από μία ανεπιθύμητη συμπεριφορά προς τους άλλους. Παρουσιάζει διάφορες μελέτες περιπτώσεων, για να γίνει κατανοητό τι και πώς συμβαίνει, αλλά και πώς βελτιώνεται μία δυσάρεστη κατάσταση σε πραγματικές συνθήκες μάθησης. Παρουσιάζει στρατηγικές πρόληψης και αντιμετώπισης μίας απείθαρχης συμπεριφοράς ή και πολλών ταυτόχρονα. Οι λύσεις και οι απαντήσεις εντοπίζονται πίσω από τα φαινόμενα, εκεί που υπάρχουν και οι αιτίες.
  •  αποτελεί πρακτικό οδηγό διαχείρισης της σχολικής συμπεριφοράς και δεν εξαντλείται σε θεωρητικολογίες. Είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να λειτουργεί ως ένας προσομοιωτής πραγματικών καταστάσεων.

Διάρκεια: 250 ώρες συμβατικής διδασκαλίας και προσωπικής ενασχόλησης 

Τρόπος διεξαγωγής: online, στα ελληνικά

Απαιτούμενα δικαιολογητικά: απολυτήριο Λυκείου

Κόστος σεμιναρίου:   145 €

Ενότητες:

  • Τι σημαίνει απειθαρχία. Μορφές απειθαρχίας στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Διαφορά απείθαρχης και παραβατικής συμπεριφοράς.
  • Κατανοώντας τη μαθητική συμπεριφορά. Από τι καθορίζεται η συμπεριφορά ενός εκπαιδευόμενου και πώς ερμηνεύεται.
  • Νταηλίκι (=Bullying): Τι είναι και με ποιο τρόπο αντιμετωπίζεται;
  • Πίσω από τα φαινόμενα: ποιες είναι οι αιτίες απειθαρχίας; Πώς μπορούμε να τις διερευνήσουμε; Μία μελέτη περίπτωσης.
  • Καλλιέργεια αυτοελέγχου και συναισθηματικής ισορροπίας.
  • Τεχνικές διαχείρισης σχολικής απειθαρχίας. Βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας.
  • Η εφαρμογή του κυκλικού χρόνου (circle time) στη σχολική τάξη.
  • Διδασκαλία: τι ακριβώς σημαίνει και ποια είναι τα στοιχεία που καθορίζουν την επιτυχία της. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού.
  • Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Τρόποι επίτευξης μίας υγιούς εκπαιδευτικής κοινότητας.

Μετά το πέρας του προγράμματος θα δοθεί πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το CE.A.R.S

Κατηγορία:  Εκπαίδευση
Ώρες:  250
Τρόπος: E-learning
Κόστος:  145€